أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۵۴۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد آنهایی که شایعه تبانی با نفت تهران را مطرح می کنند، باید از خودشان خجالت بکشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش‌سه"، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس درباره دیدار با نفت تهران و برخی مسائل دیگر توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

از عملکرد بازیکنانم لذت بردم
قبل از هر چیز باید بگویم نفت تیم خوبی است و مدعی جام حذفی است و دو بازیکن جدید شهباززاده و آندو به عنوان کاپیتان تیم ملی را گرفته اند. طبیعی است که تیم باتجربه ای هستند. اولین بازی بعد از جام آسیا همیشه سخت است. دیدید که استقلال چقدر سخت امتیاز گرفت و ذوب آهن باخت و استقلال خوزستان هم به سختی امتیاز گرفت. چند بازیکن ما محروم بودند اما من لذت بردم از بازی بازیکنانی که برای ما به میدان رفتند. نیازی نیست دروغ بگویم و این یک واقعیت است که این پیروزی باعث شد تا یک قدم بزرگ به سمت قهرمانی برداریم.

نریمان جهان و کرمی خوب نشان دادند
من در خصوص تک تک بازیکنان صحبت نمی کنم. اما هم برای شهاب کرمی و هم سامان نریمان جهان اولین بازی ساده نبود اما نشان دادند کاملا می توانند مورد اعتماد قرار گیرند و از نظر تاکتیکی هم بازی خوبی انجام دادند.


بازی با اس.خوزستان خیلی مهم است
بازی آینده ما خیلی مهم است. استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان استارت قدرتمندی داشت و دو برد هوشمندانه داشت. همه این ها نشان دهنده کیفیت و قدرت این تیم است. آنها شاید مدتی نتایج خوبی نگرفتند اما اکنون خوب هستند. شاید بهترین گلزن آنها رفت اما با نانگ توانستند این خلا را پوشش دهند.


از تصمیم باشگاه درباره رضاییان بی خبرم
من هنوز نمی دانم تصمیم باشگاه چیست و هنوز فرصت برای رفتن به باشگاه نداشتم. اما هنوز تصمیم قطعی اعلام نشده اما این هفته مشخص خواهد شد. بازیکنان جزو اموال باشگاه هستند و اکنون باشگاه باید نظر خود را بگوید.


جریمه شدن رامین فرضیه است
او در واکنش به این سوال که در صورت جریمه از سوی باشگاه برای رضاییان او پذیرای این بازیکن خواهد بود گفت: این یک فرضیه است و باید منتظر ماند و دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.


کاغذ پاره شده با چسب مثل روز اول نمی شود
برانکو در ادامه در حالی که کاغذ درون دستش را پاره کرد رو به خبرنگاران گفت: دیدید پاره شد، آیا دوباره به شکل اول باز خواهد گشت؟ طبیعی است که با چسب هم اصلا به روز اول بازنخواهد گشت. بنابراین تمام کسانی که در این تصمیم دخیل هستند باید تلاش کنند یک شیشه شکسته باقی نگذارند.

 

هیچ کس هواداران ما را دست کم نگیرد
طبیعی است که ما به طور همزمان به فصل آینده هم فکر می کنیم. یک سال پیش صحبت کردیم و مشخص کردیم اهداف ما با این پتانسیل و ارتش هواداران را هیچ کس نمی تواند دست کم بگیرد. پرسپولیس همیشه باید دنبال برد باشد. این کافی نیست و باید بازی زیبا هم ارائه دهد. این چیزی است که هواداران ما تشخیص دادند و در کنار ما بودند و ما باید هر روز بهتر از گذشته باشیم و این کار ساده ای نیست.


هدفمان در آسیا صعود پله پله است
من یک سال دیگر قرارداد دارم. اما چه خواهد شد هیچ کس نمی داند. هدف اصلی ما راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و در مرحله بعدی هم راهیابی به مرحله بعدی است و ما هیچ وقت اهداف مان را پنهان نمی کنیم.


انتظار داریم مشکلات مالی حل شود
مسائل مالی مربوط به باشگاه است و طبیعی است که در ایام عید هم انتظار داریم بازیکنان با توجه به قولی که باشگاه داده، پیش از نوروز هم دریافتی داشته باشند. بازیکنانم خیلی صبور هستند و با شرایط باشگاه کنار آمده اند. مدیریت باشگاه تلاش می کند برای بحث مالی و مطمئن هستم تامین لازم در این خصوص انجام خواهد شد. اکنون وارد فشرده ترین بخش فصل شده ایم. مشکلات همیشه هست. در کل ایران و در تمام باشگاه ها مشکلات وجود دارد اما باشگاه ما حداکثر تلاش خود را انجام داده و انتظار داریم باز هم ادامه داشته باشد.


صادق محرمی فوق العاده است
هیچ کس صادق را عوض نمی کند و او فوق العاده است و باز هم فیکس خواهد بود. او هر روز بهتر و بهتر و با روحیه تر می شود. او خیلی جوان است و منطقی است که روزی دچار افت شود. این برای تمام بازیکنان جوان اتفاق می افتد. ما باید او را حفظ کنیم و شرایط آمادگی خوبی را برایش در نظر بگیریم. اما چیزی که وجود دارد او پتانسیل بالاتری نیز دارد و ما باید او را همچنان حفظ و در مسیر رشد قرار دهیم.

 

اعتماد هواداران به من لذت بخش است
این اعتماد هواداران به من و بازیکنانم لذت بخش است. اینکه آنها روی سکوها این اعتماد را به من و بازیکنان دارند شرایط خوبی برای رسیدن به اهداف بعدی مهیا می کند. بازیکنان من همه خوب هستند و صادق هم در شرایط خوبی قرار دارد. شما کافی است به محل تمرین امروز ما بروید و نگاه کنید چه انرژی بزرگی دارند و انگار نه انگار که روز گذشته بازی کرده اند. این پتانسیل ما را برای کسب موفقیت امیدوار می کند و این رمز  موفقیت ماست.


واکنش به ممنوعیت جذب بازیکن خارجی
سرمربی پرسپولیس در خصوص قانونی که باعث می شود باشگاه های بدهکار قادر به جذب بازیکنان خارجی تا زمان تسویه حساب نباشند گفت: من در این خصوص چیزی نشنیدم و اما چیزی که هست این است که قوانین وضع می شوند تا شرایط را به سمت مناسب و بهبود پیش ببرند.


تبانی و اتفاقات بازی با نفت؟
کسانی که این حرف را می زنند باید خجالت بکشند. آنها به شخص بزرگی در فوتبال ایران و آسیا به نام علی دایی تهمت می زنند. همه می دانند او در ایران و همه جا دوست دارد برنده باشد و در این راه حتی به برادر تنی اش بازی نمی دهد. به همین خاطر بوده که این همه افتخار و قهرمانی داشته باشد. کسانی که این حرف را می زنند به دنبال تحقیر تیم ما هستند. این مشکل من نیست که چرا استقلال سیاه جامگان را نبرده است. آنها از یک پنالتی مساله دار موفق شدند یک تساوی بگیرند. طبیعی است کارت قرمز حاصل کار یک دروازه بان بی تجربه بود و کسی به او نگفت با دست بزن. اگر این کار را نمی کرد علیپور آن را گل می زد. برای همین است که من سه دروازه بان دارم و به دنبال برطرف کردن اتفاقات درون بازی هستم. هیچ کس نمی تواند منکر افتخارات علی دایی در ورزش و جامعه شود و متاسفم که می خواهند چنین فردی را مساله دار کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها