أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۵۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: طبق قولی که برای بیمه هنرمندان و تئاتری‌ها داده بودیم کسانی که طی 3 سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند تا انتهای سال بیمه هنرمندان خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در این سال‌های تلاش کردیم فعالیت‌های مختلف تئاتری را گسترش دهیم ولی الان در عرصه تئاتر خصوصی کارهایی صورت داده‌ایم، کشورهای مختلف نیز نمایندگانشان را برای ارائه نظر به سمینار تئاتر غیردولتی فرستادند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های تئاتر غیردولتی، گفت: متاسفانه هنوز در عرصه زیرساختی ضعف داریم، هرچند برای ایجاد سالن شهرداری‌ها نیز کارهایی از جمله راه‌اندازی تعدادی سالن تئاتر در فرهنگسراها کمک کرده‌اند اما من فکر می‌کنم به لحاظ تخصصی هم باید بیشتر کارکنیم.

مرادخانی درباره ساخت زمین تئاتر در ولنجک، گفت: در حال آماده‌سازی زمین ولنجک برای تئاتر تهران هستیم، فکر می‌کنم اگر هرچه زودتر بتوانیم این مکان را‌ آماده کنیم، توازن به تئاتر برگردد.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های روز جهانی تئاتر، گفت: در ایام تعطیلات نوروز سالن‌های نمایش تئاتر شهر و برخی دیگر از تماشاخانه‌ها باز هستند، خوشبختانه این روز باعث می‌شود مسئولان وهنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتری توجهشان معطوف به این حوزه شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که وضعیت بیمه هنرمندان و تئاتری‌ها چه می‌شود، گفت: بیمه طبق قولی که دادیم تا آخر سال صورت می‌گیرد، کسانی که در این 3-2 سال گذشته در نوبت بیمه بودند،‌بیمه هنرمندان خواهند شد؛ بنابراین تصور می‌کنم بیش از 5 هزار نفر تا انتهای سال بیمه می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها