أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۵۵۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف در محور کرج ـ چالوس و محور کندوان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در رابطه با آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر بارش برف را در محورهای کرج ـ چالوس و  کندوان را شاهد هستیم.

رحمانی ادامه داد‌: همچنین ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین را در آزادراه قزوین ـ کرج در محدوده پل فردیس و گرمدره را ملاحظه می‌کنیم.

وی در رابطه با وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش جابه‌جایی بین شهری وسایل نقلیه طی یک ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: طی یک ماه گذشته یعنی از 15 بهمن الی 15 اسفند رشد 4 درصدی  جابه‌جایی بین‌شهری وسایل نقلیه سبک و رشد 5 درصدی جابه‌جایی وسایل نقلیه سنگین را داشته‌ایم.

رحمانی ادامه داد: افزایش جابه‌جایی کالا و مسافر از عوامل مؤثر در افزایش جابه‌جایی بین شهری وسایل نقلیه طی این مدت بوده است.

وی افزود: بر همین اساس لازم است تا رانندگان رعایت نکات ایمنی و احتیاط مدنظر قرار دهند تا پایان سال خوشی برای تمامی هموطنان و مسافران رقم خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها