أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۵۷۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
انقلابیون جوان فارس خطاب به ۳۲ کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری:
انقلابیون جوان استان فارس و دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه‌های فارس در نامه شماره ۱خود خطاب به ۳۲ کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نوشتند: احساس تکلیف بدون دارا بودن شاخص‌ها و توانمندی‌های لازم برای پیش روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم، بیشتر نتیجه «سودای قدرت طلبی» و «توهم خود اصلح پنداری» است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انقلابیون جوان استان فارس و دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های استان فارس در نامه ی شماره 1 خود به 32 نفر از کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با اشاره به این که امروز کشور به قوه مجریه با مختصات «اسلامی» و «انقلابی» نیاز دارد، نوشت: احساس تکلیف بدون دارا بودن شاخص ها و توانمندی های لازم برای پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم، بیشتر نتیجه «سودای قدرت طلبی» و «توهم خود اصلح پنداری» بوده وبدون شک و با توجه به تجربه تاریخی ملت ایران، قطعا مورد اقبال عمومی قرار نخواهد گرفت.
 
متن نامه شماره یک انقلابیون جوان استان فارس و دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های استان بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارجمند کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری دوازدهم، آقایان؛ یحیی آل اسحاق، محمدجواد باهنر، مهرداد بذرپاش، حمید بقایی، مسعود پزشکیان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، احمد توکّلی، عبدالله جاسبی، سعید جلیلی، اسحاق جهانگیری، کمال خرازی، حجت الاسلام حسن روحانی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، عزت الله ضرغامی، محمدجواد ظریف، محمدرضا عارف، پرویز فتّاح، رستم قاسمی، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، مصطفی کواکبیان، علی مطهری، مصطفی میرسلیم، الیاس نادران، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، بیژن نامدار زنگنه، محمدعلی نجفی، محمدباقر نوبخت، محمد نهاوندیان، علی نیکزاد، علی اکبر ولایتی
              
 با سلام و تحیّات الهی؛ شرط لازم برای ساخت یک جامعه اسلامی و رسیدن به حیات طیّبه و بقای تمدن اسلامی، برخورداری کشور از یک قوه مجریه با مختصات «اسلامی» و «انقلابی» است تا حرکت انقلاب در چرخه نیل به تمدن نوین اسلامی شتاب لازم را پیدا کند.
 
همگان نیک می دانند که در آستانه هر انتخاباتی بازار احساس تکلیف ثبت نام کاندیداهای محترم گرم می شود. «احساس تکلیف» اولین عبارتی است که احتمالاً بر زبان ها جاری خواهد شد و بعد از آن، درخواست های زیاد مردم، علماء، دانشگاهیان و ... و داشتن تجربه و توان اداره کشور بهانه ای برای حضور در این عرصه عنوان می شود. در این بین اما برخی درصدد هستند که قدرت طلبی خویش را -که لزوماً بد هم نیست- پشت مفاهیمی چون «احساس تکلیف»، «احساس وظیفه» و امثال آن پنهان نمایند.

اکنون که شواهد و قرائن، خبر از کاندیداتوری عالیجنابان می دهد و بازار گمانه زنی فراوانی را نیز برای رسانه ها فراهم کرده است؛ در نظر گرفتن نیازهای مردم و انقلاب، در این برهه از تاریخ در عرصه سیاست داخلی با اولویت حل مشکلات عدیده اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، رفع معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی و... از اهمیّت بسیار ویژه ای برخوردار است. البته درک جایگاه بسیار ارزشمند ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی بویژه تحولات منطقه و جهان در این زمینه لازم و ضروری است.
 
با این اوصاف نکته حائز اهمیت و مطالبه اولیه جریان جوان مومن انقلابی در سراسر کشور بویژه انقلابیون جوان استان فارس، درک صحیح شرایط فعلی نظام از سوی شما عزیزان بوده و این جریان فارغ از هرگونه جهت گیری ها و جناح بندی های سیاسی با نگاهی دلسوزانه و انقلابی اعلام می دارد؛ احساس تکلیف بدون دارا بودن شاخص ها و توانمندی های لازم برای پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم، بیشتر نتیجه «سودای قدرت طلبی» و «توهم خود اصلح پنداری» بوده وبدون شک و با توجه به تجربه تاریخی ملت ایران، قطعا مورد اقبال عمومی قرار نخواهد گرفت؛ بنابراین جریان جوان انقلابی استان فارس ضمن یادآوری این نکته در نامه های آتی به تبیین شاخصه های دولت انقلابی و اسلامی دوازدهم پرداخته و آن را به صورت مستمر از کاندیدای احتمالی و دولت آینده مطالبه خواهد کرد.

انقلابیون جوان استان فارس
(دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های استان فارس)
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها