يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۸۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
نماینده مشهد در مجلس با اشاره به این که مردم انتقاد رئیس‌جمهور از وضعیت اقتصادی کشور را فرار به جلو می‌دانند، گفت: این نوع رفتارها ناراحتی مردم را از وخامت روزافزون شرایط اقتصادی افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر رئیس‌جمهور در انتقاد از وضعیت اقتصادی جامعه گفت: این که آقای روحانی به جای پاسخگویی خود را در مقام پرسشگری از وضعیت کشور قرار می‌دهد،‌ نه تنها نتیجه مثبتی برای دولت ندارد، بلکه باعث عدم اعتماد مجدد مردم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم این‌ گونه موضع‌گیری‌ها را فرار به جلو می‌دانند چرا که مشاهده می‌کنند مقام اول اجرایی کشور پس از نزدیک به چهار سال در دست داشتن این سمت به جای ارائه گزارش از عملکرد خود در جهت  کاهش مشکلات از پاسخگویی شانه خالی می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که این نوع رفتارها باعث حل مسائل نمی شود بلکه ناراحتی مردم را از وخامت روزافزون شرایط اقتصادی افزایش می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها