يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۵۹۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
بهروز افخمی و مسعود فراستی در آخرین برنامه‌ی «هفت» در سال 95 به تغییر حجت‌الله ایوبی و آمدن محمد مهدی حیدریان در ریاست سازمان سینمایی واکنش نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، بهروز افخمی در ابتدای برنامه «هفت» شامگاه 20 اسفند ماه در واکنش به تغییر رئیس سازمان سینمایی گفت: یکی از مهمترین اتفاقات هفته گذشته کناره‌گیری آقای دکتر ایوبی از مدیریت سازمان سینمایی بود که به نظر من اتفاق خوشایندی نبود. من از ایشان جز متانت، مهربانی و احترام به همه فیلمسازان و دست اندرکاران سینمای ایران ندیدم و فکر می‌کنم اگر انتقادی هم به ایشان بود از همین زاویه بود که سعی می کردند، همه را راضی نگه دارند و با همه خوب بودند.

وی افزود: آقای حیدریان نیز در شرایط کنونی بهترین گزینه برای مدیریت سازمان سینمایی است و مطمئنم ایشان کاملا بر کار خود مسلط هستند و حتما دوره خوبی در انتظار سازمان سینمایی ایران خواهد بود. علی ای حال «صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت».

نظر مسعود فراستی درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

در بخش دیگری از این برنامه، مسعود فراستی گفت: من فکر می کنم آقای حیدریان از آقای ایوبی بهتر است چون اهل دیالوگ است. آقای ایوبی بشتر اهل مونولوگ بود و با اطرافیان خود دیالوگ می کرد!

وی با بیان آنکه جشنواره امسال زنگ خطر جدی برای سینمای دولتی بود، گفت: فکر می‌کنم هرکسی هم غیر آقای ایوبی بود احتمال آن می‌رفت که جشنواره‌ای به این شکل برگزار کند. چون مشکل از زیرساخت‌هاست. این ساختار جواب نمی‌دهد. دوستان باید با شجاعت و برنامه ریزی این ساختار غلط دولتی را تغییر دهند!

وی نهایتا گفت: امیدوارم در سال 95 جنبه نقدپذیری در سینمای ایران جدی‌تر شود چون امروز این ظرفیت در میان سینماگران ما بسیار کم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها