أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۰۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
آمار پرتماشاگرترین باشگاه‌های آسیا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا آمار ۱۰ باشگاه پرهوادار از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ را منتشر کرد که سرخ آبی‌های پایتخت به ترتیب در رده سوم و چهارم آسیا قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الریاض عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا آماری را از تعداد هواداران هر باشگاه از زمان آغاز نسخه جدید لیگ قهرمانان آسیا از سال 203 تا کنون منتشر کرده که در این آمار بیشترین تماشاگر در بازی‌های خانگی را تیم الهلال با یک میلیون و صد و شصت و یک هزار و چهارصد و پانزده نفر از آن خود کرد.

تیم گوانگژو چین با یک میلیون و صد و پنجاه و پنج هزار و سیصد و هفتاد نفر در رده دوم قاره کهن قرار گرفت و تیم‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب با داشتن 888 هزار و 120 نفر و 860 هزار و 285 نفر تماشاگر در رده سوم و چهارم آسیا قرار گرفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها