أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۶۰۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
این به اصطلاح جشن، در حقیقت پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، روزنامه انگیسی دیلی میل در مطلبی به عکسی که روز جمعه توسط ایوانکا ترامپ منتشر شده بود پرداخت و نوشت: ایوانکا ترامپ به همراه فرزندانش خود را برای جشن "پوریم" آماده می کنند؛ جشنی که مختص یهودیان است.

دیلی میل افزود: «جشن پوریم در سالگرد نجات قوم یهود از دست ایرانیان[!] در قرن چهارم قبل از میلاد، برگزار می شود. اکنون ایوانکا نیز خود را برای این جشن آماده می کند و کیک مخصوصی را به همراه فرزندانش آماده کرده است.

در این جشن، خانواده های یهودی زیادی در آمریکا شرکت می کنند و قرار است ایوانکا و همسرش نیز به همراه فرزندانشان در آن حضور یابند.»

نکته مهم اینجاست که جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.
 
دختر ترامپ برای جشن ضدایرانی کیک پخت

این به اصطلاح جشن، در حقیقت پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از باده نوشی بدمست شده بود، در هنگام بدمستی، شهبانو "وشتی" را می‌طلبد تا او را به اغیار بنمایاند. ملکه از این دستور گستاخانه شاه سر باز می‌زند و شاه خشمگین، او را از شهبانویی ساقط می‌كند و او را به دست جلاد می سپارد.

یهودیان که در سراسر ایران نفوذ فراوان داشتند، جسارت‌شان به جایی رسیده بود که از دادن مالیات و خراج استنکاف می‌كردند و این استنکاف موجب شده بود که «‌هامان» صدراعظم خشایارشاه علیه آنان بشورد و آنان را در تنگنا قرار دهد و یا حتی دستور قتل برخی از آنان را صادر كند.

 دختر ترامپ برای جشن ضدایرانی کیک پخت
 
البته یهودیان در برخی کتاب‌های خود می‌گویند: "مردخای" که پیشوای دینی یهودیان در عصر خشایارشاه بوده، وقتی حاضر به تعظیم در مقابل ‌هامان نمی‌شود، او و اتباعش مورد غضب‌ هامان قرار گرفته و تهدید به مرگ می‌شوند.

یهودیان که به صورت غیررسمی در دربار شاه نفوذ داشتند، چاره می‌اندیشند و از این فرصت استفاده کرده و دخترکی یهودی به نام «اِستِر» را به عنوان ملکه و شهبانوی کشور به پادشاه معرفی می‌کنند و به او نیز توصیه می کنند که یهودی بودن خود را پنهان کند.

 

یهودیان حاکم بلامنازع دربار هخامنشی می‌شوند و البته در برخی کتب خود آورده‌اند که ‌هامان در نزد مردخای توبه كرده است که تواریخ دیگر گواهی قتل وی توسط یهودیان را می‌دهند.

یهودیان چون بر بلاد ایران حاکم شدند، از پادشاه سه روز مهلت خواستند تا مخالفان پارسی و ایرانی یهودیان را بکشند و در این سه روز، بیش از 77  هزار ایرانی توسط یهودیان قتل عام شدند و در برخی نقل‌ها، این تعداد تا 500 هزار نفر نیز عنوان شده است.

از آن زمان تا کنون، این روز به عنوان "عید یهودیان" زنده نگاه داشته شده و هر سال یهودیان سراسر جهان این روز را با اعمال مختلفی از قبیل روزه گرفتن، برپایی جشن و پایکوبی، نوشیدن شراب و افراط در مستی، دادن هدیه به یکدیگر و... گرامی می دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
۶
۰
از جنایتکار چه انتظاری جز این می رود!
پاسخ
ابادانیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
۳
۰
مخالفان نظام و طرفداران اسراییل و غرب.از جنس یهود هستند.سند.قوی تر از این نیست.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
خوش به حال شوهرش
با این زن کدبانو
درست کرد که کرد
ههاهاهاهاهاهاهاهاها
پاسخ
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
عامووووووووووووو
داستان استر و مردخای دروغه دروغه دروغه
یهود از هرکس خورده توی تاریخ زدایی سعی می کنه باهاش تسویه کنه
غیبت که جهد عاجزه یعنی همین
مثل حضرت سلیمان که پدر خدایانشان یا همو پادشاهان جنشون رو در اورد
برو ببین تورات دروغی چه در موردش می گه
وقتی کوروش اوردشون توی ایران ، هامان فهمید قوم مریضین پرتشون کرد بیرون برای همین از هامان و خشایار بدشون اومد و مضحکه استر رو دراوردن
ملعون
شاید البته قبول نداری 598 نمی دونم اما حداقل بنویس حقیقت نداره لطفا
به هرحال تو تقصیر کار نیستی دوست عزیز من
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
پوریم از دروغها و جعیلیات موجود در اسراییلیات است که حتی در الواح
بحرالمیت هم وجود ندارد. اساسا استر یا ایشتار اسم بابلی است و کل داستان
اصلی در کتیبه های بابلی یافت شده که مربوط به یکی ازافسانه های قدیمی
آنها است و یهود صرفا این داستان را بعدها به خود نسبیت داده اند. اسامی
همسران خشاریارشا هم در تاریخ ضبط شده و اساسا نامی از استر در میان
نیست. چرا ملت ما باید اسراییلیات را باور کند؟
اگر قرار باشد این دروغها را باورکنیم که نعوذبالله همه پیامبران و احبار بنی اسراییل را باید افرادی فاسد و جانی و شهوت ران و جادوگر و... بدانیم.
پاسخ
ناشناس
Germany
۰۰:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
پست ، مرگ بر دشمنان ايران و إيراني
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها