أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۰۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
مردم بحرین شنبه‌شب با برگزاری تظاهراتی در نقاط مختلف این کشور به رژیم این کشور درباره هرگونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی انقلاب بحرین هشدار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: در حالیکه دو روز مانده به موعد محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم، تظاهرات‌های مردمی به نشانه دفاع از آیت‌الله تا پای جان همچنان ادامه دارد.

ساکنان شهرک المصلی، الدیه، النویدرات، کرزکان، البلاد القدیم، أبوصیبع، الشاخوره،سار و السنابس به نشانه حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم و استمرار سیاست‌های ظالمانه آل خلیفه و همچنین اعلام آمادگی برای مشارکت در برنامه‌های سالروز اشغال بحرین توسط عربستان (لشگرکشی سپر جزیره به بحرین) تظاهرات برگزار کردند.

 بحرین

در برخی از این شهرها جوانان انقلابی با آتش زدن لاستیک‌های خودروها خیابان را مسدود کردند.

تحصن‌کنندگان در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم نیز دیشب به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) عزاداری کردند.

دولت بحرین تصمیم دارد آیت‌الله عیسی قاسم را روز سه‌شنبه به اتهام پولشوئی محاکمه نماید در حالیکه پیش از این برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در دفاع از وی باعث شد که دولت محاکمه وی را به زمان دیگری موکول نماید.

از سوی دیگر ائتلاف 14 فوریه و نیروهای انقلابی همزمان با فرا رسیدن 14 مارس و سالروز یورش سپر جزیره به بحرین که از آن به عنوان اشغال بحرین توسط عربستان سعودی یاد می‌شود، خواستار نافرمانی مدنی شد و از مردم خواست از حضور در کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها خودداری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها