کد خبر: ۴۱۶۱۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
از 11 بازیکن ذوب‌آهن که سال گذشته در دیدار رفت برابر بنیادکار به میدان رفتند هفت نفر احتمالاً دوباره بازی برابر این حریف ازبک را تجربه خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ذوب‌آهن فصل پیش لیگ قهرمانان نیز با بنیادکار همگروه بود و در دیدار رفت با ترکیب اولیه محمدرشید مظاهری، هادی محمدی، ولید اسماعیل، وحید محمدزاده، علی حمام، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی به مصاف این حریف رفت.


از جمع 11 مرد اصلی ذوب‌آهن در آن مسابقه هادی محمدی، ولید اسماعیل و کاوه رضایی از این تیم جدا شده‌اند. حدادی‌فر نیز به دلیل مصدومیت در دیدار پیش روی 2 تیم حاضر نخواهد بود. هفت نفر باقیمانده اما همچنان در دسترس ذوب‌آهن هستند و کماکان این شانس را دارند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند.


به مانند دیدار سال گذشته برابر بنیادکار مظاهری، محمدزاده، حمام، مهدی‌پور، پهلوان و رجب‌زاده به احتمال زیاد از ابتدا برای تیم اصفهانی به میدان خواهند رفت اما ممکن است مثل برخی از دیدارهای اخیر سیدمحمدرضا حسینی جایگزین تبریزی در ترکیب اصلی شود. دانیال اسماعیلی‌فر نیز که در دیدار پارسال 2 تیم بین 2 نیمه جای حمام را گرفت به احتمال فراوان از ابتدا بازی می‌کند. محمد نژادمهدی و جری بنسون هم احتمالاً در ترکیب جدید جایگزین محمدی و رضایی خواهند شد. در این فاصله یک‌ساله یک اتفاق مثبت هم افتاده و آن اینکه مهران درخشان مهر به عنوان جوان‌ترین بازیکن ذوب‌آهن به ترکیب اصلی این تیم رسیده و به جای مدافع لبنانی سابق این تیم بازی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها