أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۳۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
پشت پرده واردات مواد غذایی آمریکایی؛
هنری کسینجر یکی از راههای کنترل مردم جهان را از طریق غذا می داند و بیان می کند: «مردم را با کنترل غذا کنترل کنید». بنابراین یکی از ابزارهای آمریکا برای حفظ اقتدار خود و جنگ جمعیتی با کشورهای هدف استفاده از غذا است. آیا ما باید این فرصت را در اختیار آمریکا بگذاریم؟

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، در دوران فعالیت دولت یازدهم و علی الخصوص در دوران پسابرجام شاهد واردات روز افزون مواد غذایی آمریکایی هستیم. برای کشف حقیقت و پشت پرده واردات چنین محصولاتی  این جملات را بصورت زنجیر وار کنار هم بچینید :

1-­ مقام معظم رهبری بعد از پایان مذاکرات هسته ای در نامه ای به رئیس جمهور، واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا را ممنوع اعلام کردند: «از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود»1

2- وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش نامه ای به واحدهای تابعه و زیرمجموعه در تاریخ 9/8/1394 واردات کالاهای مصرفی از آمریکا را ممنوع اعلام کرد: «لازم است کلیه معاونان و رؤسای سازمان‌ها ضمن تلاش در تقویت تولید ملی از واردات کالاهای مصرفی آمریکا جلوگیری نموده و اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا را که جنبه نمادین حضور آمریکا در کشور می‌باشد، ندهند». طبق این بخشنامه حتی عرضه کالاهای مصرفی آمریکایی نیز ممنوع می باشد.

3- متاسفانه شرکت بازرگانی دولتی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی نسبت به واردات برنج از آمریکا اقدام نموده است و برخی ارگانهای دولتی نسبت به توزیع گسترده آن اقدام نموده اند که هر دو مورد واردات و توزیع طبق بخشنامه وزارت صنعت، ممنوع است. مقام معظم رهبری عرضه کالای خارجی توسط فروشگاههای دولتی را زشت شمرده اند: «فروشگاه‌هایى هستند که وقتى انسان وارد میشود، هرچه چشم میگرداند، تولید خارجى است. متأسّفانه بعضى از این فروشگاه‌ها مربوط به خود دستگاه‌هاى حکومتى‌اند! چرا این کار را میکنند؟ این کار باید زشت شمرده بشود»2.

4- هنری کسینجر وزیرامورخارجه اسبق آمریکا و مشاور ترامپ درباره خطر جمعیت کشورهای جهان سوم برای آمریکا می گوید: «سیاست آمریکا در قبال کشورهای جهان سوم، باید سیاست جمعیت‌زدایی باشد»3. وی یکی از راههای کنترل مردم جهان را از طریق غذا می داند و بیان می کند: «مردم را با کنترل غذا کنترل کنید»4. بنابراین یکی از ابزارهای آمریکا برای حفظ اقتدار خود و جنگ جمعیتی با کشورهای هدف استفاده از غذا است. آیا ما باید این فرصت را در اختیار آمریکا بگذاریم؟

5- با توجه به هزینه های حمل و نقل به خاطر مسافت بالا و در نظر گرفتن حداقل سود عمده فروشی ها و خرده فروشی های عرضه کننده برنج آمریکایی در داخل کشور، قیمت بسیار پایین برنجهای آمریکایی (تقریبا نصف قیمت برنجهای هندی) بسیار مشکوک است که ارگانهای نظارتی باید این موضوع را بررسی کنند.

6- پروفسورعلی کرمی عضوهیئت ‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله در خصوص خطر محصولات وارداتی کشاورزی بخصوص تراریخته ها می گوید: ازسال 63 تهدیدات بیولوژیک را دنبال می‌کردم بعداز 4 سال به این نتیجه رسیده‌ام که 80 درصداز بیماری‌های ما منشأ محصولات کشاورزی دارد5.

7- موضوع گندم آمریکایی یادتان است؟! سالها پیش دولت آمریکا چراغ سبز نشان داد تا حتی پایین تر از قیمت سایر کشورها گندم به ما بفروشد. به یاد داریم که یکی از صاحب نظران بزرگ در این باره هشدار می داد که هدف آمریکا از دادن گندم ارزان به ایران این است که از جهت روانی نظام را تحت فشار قرار دهد تا مردم در صف نانوایی بگویند که نان آمریکا را بخورید و مرگ بر آمریکا بگویید! (اینجا بخوانید) ... فردا برنج آمریکایی را جلوی مهمان می گذارند و می گویند برنج ارزان آمریکایی بخورید و باز بگید مرگ بر آمریکا !!! ... هنر کارشناسان آمریکایی ساختن فرصت از هر موضوعی برای منافع بلندمدت آمریکاست ... .

حال پیدا کنید پرتغال فروش را ... .



1-­نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره الزامات اجرای برجام 29/7/1394

2- بیانات در دیدار جمعی از کارگران 8/2/1395


-3
"AIDS, Opium, Diamonds, and Empire: The Deadly Virus of International Greed"Link

4-­ سایت مرکز تحقیقات جهانی سازی

-5 http://daad.ir/?p=12175&print=print


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
وزیر اطلاعات در برنامه گفتگوی ویژه خبری به جای پاسخ به این موارد در مورد کرامات برجام سخنرانی کرد
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
۲
۰
کالاهای مصرفی که از کشورهایی مانند امریکا و کشورهایی که با ما خصومت دارند وارد میشود ممکن است به موادی اغشته شود که خطرات بسیاری را در پی خواهد داشت و این کالاها با هدف مصرف در ایران وارد میشود . کسانیکه اینگونه مواد را وارد میکنند و کسانیکه مجوز ورود انرا میدهند باید به جرم خیانت و خدمت به دشمنان مملکت محاکمه شوند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
۰
۰
کی بیش ترین خیانت و صدمه و جنایت را بر علیه ایران و منافع ایران و ایرانی و اینده ایران انجام داده?
1-آمریکا
2-اسرائیل
3-انقلاب اسلامی
4-انقلابیون اسلامی
5-خوارجین
6-دواخلین
7-منافقین
8-یقه سفیدها
9-مجلس
10-دولت
پاسخ
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
۱
۰
کلا این دولت و رفقاش اومدن تور مسافرتی ، برای همین هر چی کالای خارجی و مدل و طرح خارجی هست با خودشون آوردن که بهشون تو مسافرت سخت نگذره نمی دونم کی می خواد این تور مسافرتیشون تموم بشه *
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها