يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۳۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
مهمانان ویژه در قرعه کشی جام جهانی جوانان
مراسم قرعه‌کشی دور گروهی مرحله نهایی جام‌جهانی جوانان در کره‌جنوبی در حالی برگزار می شود که دو ستاره مطرح آرژانتینی در آن حضور خواهند داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، دیگو مارادونا و پابلو آیمار در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال که فردا (پنجشنبه) در شهر سوون کره‌جنوبی برگزار می‌شود حضور خواهند داشت. بنا به اعلام مسئولان برگزاری این رقابت ها مارادونا و آیمار پرافتخارترین ستاره‌های جام‌جهانی جوانان با فتح جام‌های قهرمانی این رقابت‌ها به ترتیب در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۷ میلادی هستند از همین رو به عنوان مهمانان ویژه در کره جنوبی حاضر خواهند شد.


فیفا در بیانیه خود آورده است:« بسیار خوشحال هستیم که اعلام کنیم مارادونا و آیمار به عنوان ستاره‌های پرافتخار در جام‌های جهانی جوانان در مراسم قرعه‌کشی سال ۲۰۱۷ این رقابت‌ها حضور خواهند یافت. این اتفاق انگیزه فوق‌العاده‌ای برای آینده‌سازان فوتبال جهان است که در کره‌جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند».


مارادونا نیز در این رابطه گفت: « با یک احساس بزرگ جهت شرکت در قرعه‌کشی جام‌جهانی جوانان به کره‌جنوبی سفر می‌کنم. جایی که مرا به گذشته بازخواهد گرداند. دوران حرفه‌ای من از همین رقابت‌ها آغاز شد. اولین عنوان بزرگ من قهرمانی در جام‌جهانی ۱۹۷۷ جوانان بود.»آیمار نیز با ابراز خوشحالی از حضور در مراسم قرعه‌کشی گفت: «خاطره خوبی از این رقابت‌ها با فتح جام قهرمانی در سال ۱۹۹۷ میلادی دارم که باعث موفقیت‌های زیادی برای من و همبازیانم پس از آن شد.»


تیم ملی فوتبال جوانان ایران یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی ۲۰۱۷ کره‌جنوبی است. امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی برای شرکت در این مراسم به کره جنوبی سفر کرده تا از نزدیک شاهد قرعه تیمش در این رقابت ها باشد.با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید قرعه ایران را مارادونا برمی دارد یا آیمار. از نکات جالب توجه جام جهانی زیر 20 سال حذف تیم های شاخصی چون برزیل - غنا - هلند و ... در بازی های مقدماتی بوده است.


اسامی 24 تیم شرکت کننده در جام جهانی زیر 20 سال از این قرار است:


میزبان: کره جنوبی
آسیا: ایران - ژاپن - عربستان - ویتنام
اروپا: آلمان - ایتالیا - پرتغال - فرانسه - انگلیس
اقیانوسیه : زلاندنو – وان واتو
آمریکای جنوبی: آرژانتین - ونزوئلا - اکوادور - اروگوئه
آفریقا: گینه - سنگال - آفریقای جنوبی - زامبیا
کونکاکاف: کاستاریکا - هندوراس - مکزیک – آمریکا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها