يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۵۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
عباسعلی کدخدایی با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس، گفت: هنوز موضوع بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان آغاز نشده است، اکنون هیئت های اجرایی در این باره اقدام کرده‌اند، که نظرات هیئت های اجرایی باید به هیئت مرکزی ارسال شود و ما در آن زمان نظر بدهیم، تاکنون نوبت هیئت های اجرایی بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که اخیرا اخباری مبنی بر رد صلاحیت آقای رسایی منتشر شده، این اخبار به چه موضوعی اشاره داشته؟ تصریح کرد: احتمالا هیئت های اجرایی را اشاره کردند، زمانی که نتیجه نظرات هیئت‌های اجرایی برای ما ارسال شود ما اعلام نظر می کنیم.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان ضمن اینکه از تایید ٣٠ معتمد هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد، در این‌باره خاطرنشان کرد: طبق قانون برای انتخابات ریاست جمهوری باید یک هیئت اجرایی مرکزی در وزارت کشور شکل گیرد، افراد این هیئت احرایی بین ٣٠ نفر معتمدین هستند که وزیر کشور به هیئت مرکزی اعلام می کند، وزیر کشور این موضوع را اعلام کرد و امروز در جلسه هیئت مرکزی این موضوع را بررسی کردیم و ضمن تایید اسامی، آن ها را به وزارت کشور اعلام کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها