يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۵۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
دو بازی آخر مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین: تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی مشخص شد که دوباره شاهد معجزه‌ای در دنیای فوتبال بودیم. پیروزی ۳-۱ موناکو مقابل منچسترسیتی، آن هم در شرایطی که این تیم در بازی رفت ۵-۳ از حریف شکست خورده بود. دیداری که در ورزشگاه لویی دوم کشور فرانسه برگزار شد و دوباره فصل جدیدی از تاریخ فوتبال را نوشت. تساوی ۶-۶ و صعود موناکو به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به معنای حذف زودهنگام پپ گواردیولا و سیتیزن‌ها از دور رقابت‌ها بود. در این دیدار سراسر هیجان، موناکو ابتدا با گل‌های امباپه و فابینیو پیش افتاد، اما لروی سانه در دقیقه ۷۱ کار را به تساوی کشاند. همه چیز داشت برای صعود سیتی مهیا می‌شد که موناکو دوباره غیرقابل انتظار ظاهر شد و باکایوکو در دقیقه ۷۷ دروازه کابایرو را برای بار سوم باز کرد.

در دیگر بازی باقی‌مانده از این مرحله که بین اتلتیکومادرید و بایرلورکوزن برگزار شد، تساوی بدون گل برای تیم سیمئونه کافی بود تا آنها هم به جمع ۸ تیم نهایی برسند. اتلتیکو در بازی قبل ۴-۲ به برتری رسیده بود و با خیالی به مراتب راحت‌تر در ویسنته کالدرون توانست این نتیجه را حفظ کند.

پس از اتمام بازی‌های چهارشنبه شب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید، موناکو، اتلتیکو مادرید، دورتموند، یوونتوس و لسترسیتی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها