أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۵۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
مذاکرات آستانه ۳ درباره سوریه روز چهارشنبه بدون حضور هیات مخالفان مسلح سوری و دستیابی به نتیجه مشخص به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، این مذاکرات که سومین دور از مذاکرات صلح سوریه در شهر آستانه قزاقستان بود بر مساله تثبیت آتش‌بس در سوریه تمرکز داشت.

در این دور از نشست‌ها هیات مخالفان مسلح سوری مشارکت نداشتند و هیات‌های حاضر در بیانیه‌ای مشترک بر چند اصل مهم تاکید کردند که مهمترین آن‌ها توقف درگیری‌ها در سوریه، تحکیم آتش‌بس و حفظ آن و تبادل اطلاعات و تقویت روند مکانیسم سه جانبه تاکید کردند.  

استفان دی‌میستورا، نماینده سازمان ملل در امور سوریه روز چهارشنبه با هشدار درباره ورود درگیری‌های سوریه به هفتمین سال خود، توافق آتش‌بس در سوریه را پابرجا خواند و خواستار کاهش خشونت‌ها برای کمک به پیشبرد مذاکرات ژنو شد.

قرار است دور جدید مذاکرات آستانه سوم و چهارم مه آتی برگزار شود.

دور جدید مذاکرات ژنو نیز ۲۳ مارس جاری برگزار می‌شود و دی‌میستورا در این باره به وجود دستور کارهای مشخص با استناد به ۴ اصل به ویژه مساله تروریسم اشاره کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها