أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
آمار تلفات حمله تروریستی چهارشنبه شب به تکریت مرکز استان صلاح الدین در شمال بغداد به 7 کشته و 43 زخمی رسید و در عین حال برخی مقام ها و شخصیت های استانی و کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خواستار تحقیقات در خصوص این حادثه شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، مقام های امنیتی عراق چهارشنبه شب ، آخرین آمار تلفات انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان پزشکان در مرکز شهر تکریت را 50 تن اعلام کردند و وزارت کشور عراق عامل این حمله تروریستی را یک فرد انتحاری معرفی کرد.

به دنبال وقوع این حادثه، محمد تقی الامرلی عضو شورای استان صلاح الدین و محمد الکربولی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خواستار انجام تحقیقات فوری در خصوص این حادثه شدند.

الامرلی همچنین از دولت العبادی خواستار برکناری و تغییر فرماندهان امنیتی منطقه شد و از دولت خواست جهت پیگیرد مقصران اقدام کند.
در جریان انفجار چهارشنبه شب تکریت ، دستکم 20 خودرو در آتش سوخت و به تعدادی از فروشگاه ها خساراتی وارد شد.

با این حال برخی رسانه های عرب منطقه آمارهای متفاوتی از این حادثه اعلام کردند بطوری که سایت العربی الجدید ادعا کرده که در این حادثه 30 کشته و 35 تن زخمی شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها