أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۶۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
شورای سیاسی انصارالله یمن انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در دمشق را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن انجامید، محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شورای سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای انفجارهای روز چهارشنبه در پایتخت سوریه که در جریان آن دست کم ۳۱ تن کشته و ۶۰ تن دیگر زخمی شدند، محکوم و اعلام کرد این انفجارها یکی از سلسله اقدامات تروریستی است که خاک سوریه و مردم آن را هدف گرفته است. این انفجارها یکی از طرح‌های قدرت‌های شر و در راس آن آمریکا و اسرائیل و ادوات‌شان در منطقه اعم از نظام‌های خودکامه و عناصر تکفیری مجرم برای آسیب زدن به سوریه است. این انفجار در چارچوب طرح آمریکا و اسرائیل برای ویران کردن امت اسلام و منطقه عربی است.

در بیانیه شورای سیاسی انصارالله یمن آمده است: ما این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و با ملت برادر سوریه در رویارویی با تلاش‌ها برای تقسیم سوریه اعلام همبستگی می‌کنیم.

انصارالله یمن همچنین تاکید کرد: این قبیل اقدامات جنایتکارانه نمی‌تواند پایداری ملت سوریه و پیروزی‌هایشان در عرصه‌های جنگ با داعش، القاعده و برادران آنها که دست‌نشانده‌های آمریکا و اسرائیل هستند را در هم شکند.

همچنین در پایان این بیانیه به خانواده‌های قربانیان و مجروحان انفجارهای اخیر دمشق تسلیت گفته شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها