امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۶۶۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
پادشاه عربستان در جریان سفر به پکن که عمدتا ماهیت اقتصادی دارد، با رئیس‌جمهوری چین دیدار و گفت‌وگو کرد. دو کشور امروز (پنج‌شنبه) چندین یادداشت تفاهم به ارزش حدود ۶۵ میلیارد دلار به امضا رساندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در دیدار با سلمان بن عبدالعزیز،‌ پادشاه عربستان گفت: این سفر نشان دهنده اهمیتی است که ملک سلمان برای روابط با چین قائل است. این سفر موجب پیشبرد روابط است و به ارتقای سطح روابط ما و حصول نتایج جدید کمک می‌کند.

در همین حال ژانگ مینگ، معاون وزیر امور خارجه چین گفت،‌ قراردادهای امضا شده که در حوزه سرمایه گذاری، انرژی، هوا فضا و سایر مسائل است. او جزئیات بیشتری مطرح نکرد.  

ملک سلمان از زمان روی کار آمدن در دو سال پیش، ‌اصلاحات اقتصادی جاه‌طلبانه‌ای در پیش گرفته است و اکنون در تور یک ماهه سفر به آسیا به سر می‌برد. عربستان برای افزایش فروش نفت به چین که دومین بازار بزرگ نفت جهان را دارد، تلاش می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها