أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۶۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
طیبی با 31 دفع توپ یا خنثی سازی حملات حریف در طول این سه هفته، سومین مدافع برتر مسابقات به شمار می رود. هونگ جئونگ هو از تیم جینگسوی و میشل از تیم ایسترن به ترتیب با 38 و 31 دفع توپ در رده های اول و دوم این لیست جای دارند.
به گزارش پایگاه 598، محمد طیبی در لیگ قهرمانان آسیا نیز عمکلرد خوبی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی تیم استقلال خوزستان مقابل نماینده قطر به پایان رسید. استقلالی ها با کسب 7 امتیاز از دور رفت مسابقات، صدرنشین گروه دوم رقابت ها هستند و محمد طیبی نقش پررنگی در انجام این مهم داشته است.

محمد طیبی با 31 دفع توپ یا خنثی سازی حملات حریف در طول این سه هفته، سومین مدافع برتر مسابقات به شمار می رود. هونگ جئونگ هو از تیم جینگسوی و میشل از تیم ایسترن به ترتیب با 38 و 31 دفع توپ در رده های اول و دوم این لیست جای دارند.

تنها ایرانی لیست بهترین های دور رفت لیگ آسیا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها