أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۶۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
مسئولان تیم فوتبال سپاهان در اقدامی غیرمنتظره اقدام به برکناری سرمربی خود کردند و این در شرایطی است که قرار است بزودی کرانچار سرمربی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مسئولان تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که این تیم در دو هفته اخیر نتیجه گرفته بود و به نوعی از بحران خارج شده بود، در تعطیلی لیگ برتر، تصمیم عجیبی گرفتند و اقدام به کنار گذاشتن عبدالله ویسی از راس هدایت این تیم کردند.

به نظر می‌رسد قبل از این تصمیم مسئولان سپاهان با کرانچار به توافق رسیده‌اند و از سوم فروردین این سرمربی کروات بر سر تمرین سپاهان حاضر خواهد شد.

سپاهان در حال حاضر در رتبه 6 جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و اگر در بازی‌های آینده پیروز می‌شود می‌توانست در آستانه کسب سهمیه آسیایی هم باشد و برکناری ویسی تصمیم است که جای تعجب دارد.

با این حال در شرایطی صحبت از بیماری ویسی شده که پیش از این خبری مبنی از برکناری ویسی از سپاهان مطرح نشده بود و به نظر نمی‌رسید که وی به خاطر بیماری از این تیم کنار گذاشته شده باشد.

در همین رابطه مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اخراج ویسی گفت: اخراج کلمه مناسبی نیست و نباید از این لفظ استفاده کرد. ویسی به تازگی عمل جراحی کرده و تا پایان اردیبهشت باید به مداوا بپردازد‌.

سرپرست سپاهان البته در ادامه عنوان کرد: در جلسه‌ای بین طاهری و ویسی این صحبت‌ها مطرح شده است و تصمیم نهایی فردا گرفته می‌شود.
وی درباره جایگزین احتمالی ویسی گفت: ما هم شنیده‌ایم که کرانجار گزینه مدیران برای سپاهان است.

در این باره البته گفته می‌شود که دستیار اول کرانچار محرم نویدکیا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها