أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۶۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
۵۹۸ در سالی که گذشت:
سال 1395 هم به پایان رسید و در سالی که گذشت فضای رسانه ای کشور با فراز و فرود بسیاری همراه بود. از برخورد های امنیتی با رسانه های منتقد تا برخی از اقدامات قابل تقدیر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در ساماندهی فضای صنفی رسانه های کشور. پایگاه 598 نیز در هفتمین سال از فعالیت خود لحظات خوش و تلخی را پشت سر گذاشت که در ادامه به برخی از این رویدادها در سال 1395 می پردازیم.
به گزاش پایگاه 598، سال 1395 هم به پایان رسید و در سالی که گذشت فضای رسانه ای کشور با فراز و فرود بسیاری همراه بود. از برخورد های امنیتی که با رسانه های منتقد تا برخی از اقدامات قابل تقدیر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در ساماندهی فضای صنفی رسانه های کشور. شاید بتوان رسانه های حامی دولت را پر کارترین رسانه های کشور در سال گذشته دانست چون توان مضاعفی را برای توجیه ناکارآمدی های دولت و دفاع از نقاظ ضعف دولت یازدهم در سال پایانی کار این دولت به کار گرفتند.

پایگاه 598 نیز در هفتمین سال از فعالیت خود لحظات تلخ و شیرین را پشت سر گذاشت که در ادامه به برخی از این رویدادهای در سال 1395 می پردازیم.

* در سال 1395 پایگاه 598 با دو شکایت متفاوت به دادسرای مطبوعات احضار گردید که در 21 آذر مدیرمسئول پایگاه 598 با شکایت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و پس از تفهیم اتهام آزاد شد. این شکایت به علت درج گزارشاتی مبنی بر فعالیت های اقتصادی و پرونده فساد برخی از اطرافیان رئیس جمهور و همچنین پوشش سخنان علیرضا زاکانی در نشست مطبوعاتی گزارش یک فاجعه با بررسی ابعاد گوشه ای ازفساد در کشور صورت پذیرفته است.

* پایگاه 598 در سالی که گذشت در دو رویداد نمایشگاهی شرکت نمود. نخست بیست و دومین نمایشگاه سراسری مطبوعات و خبرگزاری کشور که در آبان ماه سال جاری برگزار گردید و دیگری شرکت در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد. که البته علی رغم فضای نامناسب اختصاص داده شده به سایت های خبری در نمایشگاه مطبوعات، گفتگوی حضوری با بخشی از مخاطبین سایت از نکات مثبت این حضور بود.





* راه اندازی ستون طنز نوشت از دیگر اقدامات جدید تحریریه پایگاه 598 در سال 1395 بود که با اضافه شدن محمد یکتا از طنز نویسان جوان و خوش ذوق در ستونی مجزا در سایت در حال فعالیت می باشد.

* در موسم اربعینی که گذشت تحریریه پایگاه 598 فعالیت های عدیده ای را انجام دادند که همین امر موجب گردید که از سوی کمیته رسانه ستاد اربعین کشور مورد تقدیر قرار بگیرد. تحریریه 598 پنج سال متوالی است که در ایام برگزاری اجتماع اربعین حسینی در مسیرهای گوناگون به فعالیت های رسانه ای می پردازند.

* نتابج نهایی دومین رتبه بندی سایت های خبری کشور در اسفند ماه سال جاری اعلام گردید که در این بین بر اساس نتایج اعلام شده از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ  ارشاد پایگاه 598 رتبه بیستم را در بین سایت های خبری ایران کسب نموده است.

* در راستای افزایش تعاملات و ارتباط مستقیم با مخاطبین در سال جاری بخش شبکه های ارتباطی و اجتماعی پایگاه 598 توسعه قابل توجه ای داشت و راه اندازی کمپین های مختلف از جمله خروجی های فرآیند تعاملی با مخاطبین سایت در تلگرام، اینستاگرام و وب بود.



تحریریه پایگاه 598 ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال جدید از مخاطبین خود می خواهد که همچون گذشته باارسال نظرات و پیشنهادات خود ما را در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح یاری نمایید.

راه های ارتباطی ما:

تلفن دفتر قم : 02532927220

دفتر تهران: 02166968142
ایمیل سردبیر : info@598.ir
ایمیل جهت ارسال مقالات، اخبار ، پيام يا پيشنهادی: Site598@yahoo.com

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها