أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
جشن تولد مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با حضور پُر رنگ کارلوس کی‌روش برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق و همچنین دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم‌های قطر و چین که در فروردین ماه برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شد و بازیکنان پس از تمرین در ورزشگاه آزادی به محل اقامت‌شان در هتل آزادی برگشتند.


پس از صرف شام، بازیکنان تیم ملی به مناسبت تولد ۲۷ سالگی رامین رضاییان برای او جشن تولد گرفتند که اعضای کادر فنی هم در آن حضور داشتند.


با وجود اینکه رضاییان قصد داشت در لحظه فوت کردن شمع‌های کیک، علیرضا بیرانوند اطراف او نباشد اما هم‌باشگاهی او با شوخ طبعی زیادی که دارد و با همکاری کی‌روش، سر رضاییان را در کیک فرو بردند تا سر و صورت او حسابی کیک‌مالی شود.


رامین رضاییان که در تیم ملی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش محسوب می‌شود و سرمربی پرتغالی تیم ایران نیز این ارتباط و دوستی با رضاییان را با خنده‌ها و حرکاتی که در جشن تولد او انجام داد، به نمایش گذاشت.

 

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها