أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
به نقل از کانال تلگرامی 598
از چند روز گذشته خبرهایی در فضای مجازی منتشر شد که برخی از ادمین‌های اصلی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت توسط نهادی بازداشت شده‌اند و در ادامه  کانال‌ها و اینستاگرام  "مجمع اصلاح‌طلبان"، "اصلاحات نیوز" و "اصلاح‌طلبان" توسط ادمین دیلیت شدند و مهمتر اینکه شماره های ادمین ها هم به شماره های خارجی تغییر یافت!

 اگرچه در ظاهر این اقدام امنیتی بوده اما از آن جایی که دستگیری ادمین‌ کانال‌های ضدانقلاب مثل "آمد نیوز" و "وحید آنلاین" و "مملکته" که سرشاخه‌هایی در داخل دارند اولویت بیشتری دارد نشان می‌دهد این اقدامات توسط نهادهای امنیتی صورت نگرفته و صرفا یک بازی نمایشیست که به قصد  کمک به دولت یازدهم و مظلوم‌نمایی اعضای آن طراحی شده است.

 اکنون پس از اختلالات ساختگی این کانال‌ها، آمدنیوز به سرعت در حال پست گذاشتن و حمایت از دولت و رشد مضاعف است

 این نقشه تکراری باعث میشود بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان در شبکه های اجتماعی به فضاهایی مثل #آمدنیوز که از حاشیه امن برخوردارند سرازیر شود، تا این شبکه ها بتوانند نقش تبلیغاتی خود در انتخابات را با تمرکز بیشتر انجام دهند!

 احتمالا بزودی ادمین های کانال های منحل شده به جمع مدیران کانال معلوم الحال آمدنیوز خواهند پیوست و با خیالی آسوده حملات خود به اصول نظام را پی خواهند گرفت!

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۸ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
۲
۰
دقیقا با نظر شما موافقم.
مسئولین هرچه سریعتر باید این آمد نیوز و جمع و جور کنند و یه حال حسابی تو اوین به مدیران این کانال بدن!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها