أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز ۱۳۹۶، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف بجز دستور قضایی قطع شده اند وصل یک طرفه می شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، داوود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان در ایام نوروز، تلفن‌های ثابتی که به دلایل مختلف بجز صدور دستور قضایی قطع دوطرفه شده‌اند، به صورت یک‌طرفه وصل می‌شوند.

زارعیان هدف از این اقدام را کسب رضایت مشتریان در کسب خدمات شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و افزود: با انجام این کار، تلفن‌های دایر شده تا رسیدن هزینه‌ها به ۸۰ درصد ودایع قطع نمی‌شود اما از مشتریان گرامی درخواست می‌شود با پرداخت بدهی خود از طریق سامانه ۲۰۰۰ و ۱۸۱۸ شرکت مخابرات را در ارایه خدمات مناسب یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها