أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
پلیس ملی فرانسه از تخلیه فرودگاه اورلی شهر پاریس و کشته شدن یک مرد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، در پی اقدام فردی برای گرفتن سلاح یکی از ماموران امنیتی در فرودگاه اورلی پلیس ملی فرانسه بخشی از فرودگاه را تخلیه کرد و یک محدودیت امنیتی در فرودگاه اورلی اجرا شد. پلیس از مردم حاضر در این مکان خواست که از دستورات پیروی کنند.

به گفته اسکای نیوز به نقل از پلیس فرانسه فرد مهاجم پس از ربودن سلاح کشته شده است.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که یک شخصی که امروز شنبه صبح قصد داشت در فرودگاه اورلی سلاح یک نظامی از عملیات «سانتینل» را به سرقت ببرد توسط ماموران امنیتی کشته شد.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه به خبرنگار خبرگزاری فرانسه اظهار کرد که حدود ساعت ۸:۳۰ صبح شنبه به وقت محلی در بخشی از فرودگاه اورلی یک مرد سلاح یک مامور نظامی عملیات سانتینل را به سرقت برد سپس به یکی از فروشگاه‌های داخل فرودگاه پناه برده بود که توسط ماموران امنیتی کشته شد.

به گفته وزارت کشور فرانسه این اقدام هیچ مصدومی نداشته است.

برونو لورو وزیر کشور فرانسه در حال رفتن به این مکان است.

یک مسافر 54 ساله حاضر در فرودگاه اظهار کرد که در صف ثبت پرواز به مقصد تل‌آویو بودند که صدای سه یا چهار شلیک گلوله را در نزدیکی خود شنیدند.

دو ترمینال جنوبی و غربی فرودگاه اورلی تخلیه شده‌اند و احتمالا ساعات زیادی بسته خواهند بود.

ایو لوفبور، عضو اتحادیه عمومی کارگران نیروی انتظامی فرانسه، به شبکه LCI گفت که ممکن است فرد مهاجم حامل کمربند انتحاری باشد. به گفته وی ماموران خنثی سازی بمب در محل حضور دارند.

لوفبور همچنین اعلام کرد که امکان دارد شخص دومی در فرودگاه مخفی شده باشد.

این مسئول اظهار کرد که شاید این اقدام ادامه حمله به ماموران پلیس در منطقه "استن" پاریس باشد که در پی آن افرادی در یک بازرسی به سمت پلیس‌ها تیراندازی کردند و از محل متواری شدند. آن‌ها پس از رها کردن خودروی خود با خودرویی دیگر فرار کردند که آن را در اورلی پیدا کردند.

به گزارش وزیر کشور فرانسه حدود 3000 تن از ترمینال جنوبی اورلی تخلیه شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها