أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
به علت ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان البرز برای دومین شب متوالی مسافران در جاده چالوس سرگردان شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعاتی که شهروندان البرزی در اختیار خبرنگار فارس گذاشتند، هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین وجود دارد.

حجم اصلی ترافیک از استان البرز به سمت استان تهران است که شرایط فوق با توجه به اینکه در ساعات پایانی روز جمعه قرار داریم، طبیعی است.

پلیس راه استان البرز هفته گذشته اعلام کرد که با توجه به افزایش مسافرت‌های مردم در روزهای پایانی سال، طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برای ساعاتی، تردد در محور کرج – چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار بود که از عصر روز پنجشنبه تا شش صبح امروز حرکت خودروها از کرج به سمت استان مازندران تا محدوده مرزن‌آباد به صورت یک طرفه انجام شود.

همچنین امروز نیز بر اساس اعلام پلیس راه تردد در این محور از ساعت 15 تا ساعت 24 باید از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت شهرستان کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شد.

اما مسافرانی که شب گذشته در جاده چالوس حضور داشتند، اعلام کردند که جاده یک طرفه نبود.

همچنین امروز نیز برخی از شهروندان و مسافران طی تماسی با دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز اعلام کردند که علیرغم اعلام پلیس راه، جاده چالوس یک طرفه نبود و همین امر شهروندانی که با تصور یک طرفه بودند جاده رانندگی می‌کنند را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است.

در همین ارتباط خبرنگار فارس در کرج دقایقی قبل با رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز تماس گرفت.

گودرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه ترافیک سنگینی در محور کرج – چالوس وجود ندارد، طرح یک طرفه شدن جاده لغو گردید.

وی افزود: طرح‌های مربوط به محدودیت ترافیکی جاده‌ها به صورت موقت اجرا می‌شود و زمانی که شرایط به حالت عادی باز می‌گردد، امکان لغو محدودیت‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از رانندگان و مسافران خواست تا با احتیاط بیشتری در محورهای برون‌شهری رانندگی کرده تا سفر ایمنی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها