أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۷۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
مربی تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی این تیم به بازیکنان توصیه هایی بابت تعطیلی عید کرد.
به گزارش پایگاه 598، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی و در حالی برگزار شد که منصوریان سرمربی این تیم در خارج از ایران به سر می برد. 

 

* حدود ۱۰ تماشاگر در تمرین امروز نظاره گر تمرین بود. 

 

* بازیکنان زیرنظر محمد خرمگاه تمرینات را شروع کردند سپس به دو گروه تقسیم و فوتبال درون‌تیمی را تا ساعت 11 و 20 دقیقه انجام دادند و سپس دور زمین به دویدن و سرد کردن پرداختند.

 

*تمرین امروز استقلال بدون حضور کنعانی‌زادگان، پادوانی، مگویان و خسرو حیدری برگزار شد.همچنین  امید ابراهیمی و ووریا غفوری هم در تیم ملی به سر می‌برند و بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی هم در تمرین حضور نداشتند.

 

*علی چینی در پایان تمرین به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و سپس پیش محمد خرمگاه رفت و توضیح داد که در ترافیک گیر کرده و سپس خرمگاه بازیکنان را جمع کرده و برایشان صحبت کرد و به آنها گفت مراقب خودشان باشند و تأکید کرد سوم فروردین ماه، شب همگی تهران باشید چون 12 فروردین بازی داریم، بروید سال خوبی داشته باشید و مراقب خودتان هم باشید.

 

خرمگاه به بازیکنان برای انجام تمرینات در زمان تعطیلات تاکید کرد. او خطاب به بازیکنان گفت: «طبق برنامه ای که دادیم، تمرین کنید. در سالن تمرین نکنید و بعدا نگویید که بدنمان کش آمده یا پای ما آب آورده است.»

 

*علی چینی در پایان تمرین به بازیکنان گفت بروید و سیم‌کارت‌هایتان را تحویل بگیرید.

 

*بازیکنان تیم استقلال که روز گذشته از سوی باشگاه شارژ مالی شده اند امروز حسابی سرحال و سر کیف بودند و در چهره کسی نشانی از ناراحتی نبود.

 

* دور جدید تمرینات استقلال از روز چهارم فروردین سال ۹۶ آغاز خواهد شد. استقلال باید خود را برای بازی با فولاد در تاریخ ۱۲ فروردین آماده کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها