يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۸۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آتش‌سوزی در هتل محل استقرار کاروان‌ غیرمجاز ایرانی در کربلا و خروج به‌موقع زائران توسط کارکنان این سازمان از هتل خبرداد.
به گزارش پایگاه 598، محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره آتش‌سوزی عصر امروز در یکی از هتل‌های محل استقرار زائران ایرانی در کربلا گفت: این آتش‌سوزی در ساعت 17 بعدازظهر امروز در هتل ابراج‌الابر در کربلا به وقوع پیوسته است.

وی افزود:این آتش‌سوزی در هتل محل اسکان یکی از کاروان‌های غیرمجاز رخ داده اما چون خوشبختانه تعدادی از زائران این هتل در حرم بودند و نفرات کمی از زائران در هتل بودند با حضور کارمندان سازمان حج و زیارت باقیمانده زائران از طریق هتل کناری که مربوط به سازمان حج و زیارت ایران بوده است خارج شدند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این زائرین از طریق پشت‌بام هتل جنبی با اقدام سریع خارج شدند و چون هتل محل استقرار این کاروان غیرمجاز پله و راه خروجی نداشت این کار صورت گرفته بود.

وی در پایان گفت: این کاروان غیرمجاز مربوط به مشهد بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها