يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
شب گذشته پرواز شرکت «آتا» در مسیر اهواز به سمت مشهد به دلیل وخیم بودن حال یک خانم باردار مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پرواز شرکت «آتا» در مسیر اهواز به سمت مشهد به دلیل وخیم بودن حال یک خانم باردار، در ساعت 23:45 دقیقه شب گذشته مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و با هماهنگی به عمل آمده با اورژانس، مسافر مذکور به بیمارستان منتقل شد.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در 10 ناتیکال مایلی شرقی اصفهان در منطقه کویری، با ارتفاع هزار و 542 متر از سطح دریا و در مساحت هزار و 41 هکتار با هدف ارائه خدمات هوایی برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای، آموزشی و انجام پروازهای مسافری در سال 1361 تأسیس و رسماً به صورت عملیاتی وارد ناوگان هوایی کشور شد.

این فرودگاه دارای سیستم‌ها و تجهیزات ناوبری NDB, DME ,ILS DME, DVOR, و رادار اپروچ (SSR-PSR)، خودروهای کف‌ساز، ماشین‌های برف‌روب و جاروب جهت ایمنی مناطق پروازی و دو باند به طول 4 هزار و 397 متر و عرض 45 متر و به شماره باندهای 26 راست /08 چپ و 26 چپ/08 راست و 13 تاکسی وی و اپرون به مساحت 112 هزار و 464 مترمربع با 10 جایگاه پذیرش برای انواع هواپیماهای مسافربری موجود و ترمینال پروازهای داخلی به مساحت 13 هزار و 750 مترمربع و ترمینال خارجی با سطح زیربنای 7 هزار و 300 مترمربع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها