أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۶۸۳۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
وزیر امور خارجه کشور در نخستین ساعات پس از تحویل سال ضمن حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس اصفهان گفت: در صورت تصمیم به پایان تعهد به برجام آماده از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای خود هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در نخستین ساعات پس از تحویل سال جدید، وزیر امور خارجه به همراه استاندار اصفهان، با حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس، با کودکان و خانواده‌های حاضر در این محل، در فضایی صمیمی و عاطفی دیدار و گفت‌وگو کرد و خانواده بزرگ بهزیستی را مورد تفقد خود قرار داد.

محمدجواد ظریف در حاشیه این دیدار با اشاره به آینده توافق برجام در سال 96 گفت: احساس می‌کنیم منافع ما همچنان در پایبندی به برجام است اما در صورت تصمیم به پایان تعهد به برجام آماده از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای خود هستیم.

وی با اشاره به فعالیت هیأت نظارت بر برجام افزود: اگر به سبب بدعهدی آمریکا ادامه برجام برای کشور و منافع ملی منفعت نداشته باشد به شرایط گذشته باز خواهیم گشت.

وزیر امور خارجه با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور در حوزه انرژی هسته‌ای برای بازگشت‌پذیری اقدامات در صورت قابل توجیه نبودن منافع دنبال کردن برجام، ادامه داد: امروز توان تولید پیشرفته‌ترین سانتریفیوژهای کشور را که در زمان تصویب برجام درحد یک ایده بود به مرحله عملیاتی رساندیم و با تلاش دانشمندان هسته‌ای می‌توانیم غنی‌سازی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها