يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۸۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
نخست‌وزیر لبنان با تاکید بر عمیق بودن روابطش با عربستان، ادعاهایی واهی علیه ایران و دولت سوریه مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سعد حریری نخست‌وزیر لبنان، در مقاله‌ای که روزنامه الاهرام مصر آن را منتشر کرده است، مدعی شد که دولت سوریه و ایران از مذاکرات حل بحران سوریه سوء استفاده می‌کنند تا اوضاع میدانی در سوریه را به نفع خود تمام کنند.

وی همچنین مدعی شد که دمشق و تهران دلیل ادامه جنگ در سوریه هستند.

نخست‌وزیر لبنان در بخش دیگری از این مقاله با بیان اینکه او با سلاح حزب‌الله مخالف است، گفت: جریان المستقبل مخالف هرگونه سلاح غیر از سلاح ارتش و دولت لبنان است.

حریری مدعی شد که سلاح حزب‌الله از جمله عوامل اصلی اختلافات داخلی و ضعف دولت لبنان است.

وی با بیان اینکه لبنان خواستار حل موضوع سلاح‌‌ از طریق گفتگوی ملی است، تاکید کرد: گفتگو با حزب‌الله ادامه دارد و ما جلسات را در هیئت دولت ادامه می‌دهیم.

حریری در خصوص امکان دیدار با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: معتقدم که شرایط برای این دیدار مناسب نیست.

نخست‌وزیر لبنان درباره سؤالی در خصوص رابطه خود با عربستان گفت: روابط سعد حریری با مسئولان عربستان جای هیچگونه شک و تردیدی نیست و همه از عمیق بودن این روابط و مستحکم بودن آن آگاه هستند.

وی در خصوص تعلیق کمک‌های عربستان به ارتش لبنان مدعی شد که این امر به دلیل حمله برخی از طرف‌های لبنانی به عربستان و مسئولان این کشور است و مساله سفر من به ریاض به برنامه‌های دو دولت لبنان و عربستان مرتبط است، نه به چیز دیگر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها