أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۸۶۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
رئیس جمهور آمریکا گفت: ببینید چه اوضاع در همی را تحویل گرفته‌ایم؛ به کره شمالی و خاورمیانه نگاه کنید، به توافق بسیار بسیار بسیار دهشتناک ایران نگاه کنید؛ من هنوز نفهمیده‌ام چگونه ممکن است کسی چنین توافقی را امضا کند.
به گزارش پایگاه 598 ، دونالد ترامپ، ضمن تقدیر از جمهوری خواهان کنگره و افرادی مانند دیک چنی که از ابتدا از وی حمایت کرده بودند گفت: در هشتم نوامبر، مردم آمریکا رأی به تغییری تاریخی دادند، همچنین آنها رأی به اقدامی جدی داده اند و با دادن رأی به ما در مجلس نمایندگان، سنا و کاخ سفید، دستوری صریح به ما داده اند: اکنون زمان آن رسیده است که وارد عمل شویم و کار را انجام دهیم. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور آمریکا گفت: برخی کشورها تا تعرفه ای صد درصدی برای محصولات ما گذاشته بودند در حالی که با تعرفه صفر، محصولات خود را در آمریکا به فروش می رساندند و هیچ احترامی برای کشور ما هم قائل نبودند. اکنون اوضاع فرق کرده است، اگر آنها چنین کاری بکنند، ما نیز همین کار را می کنیم و گمان نکنم گله ای در میان باشد. ما پای بندی خود را بار دیگر به سیاست حمایتی و بنیان توسعه و آبادی آمریکا اعلام خواهیم کرد. تجارت آزاد تجارتی بسیار ناعادلانه است و ما به دنبال تجارتی عادلانه هستیم. دیگر اجازه نمی دهیم مردمی باشیم که از آنها سوء استفاده می شود، این موضوع دهها سال بود که انجام می شد ولی دیگر ادامه نخواهد داشت. 

ترامپ افزود: ببینید چه اوضاع در همی را تحویل گرفته ایم؛ به کره شمالی و خاورمیانه نگاه کنید. به توافق بسیار بسیار بسیار دهشتناک ایران نگاه کنید. من هنوز نفهمیده ام چگونه ممکن است کسی چنین توافقی را امضا کند. من به صورت عمومی این سوال را می کنم، لطف کنید و بگویید چرا آنها این توافق را امضا کردند؟ باور کردنی نیست. ما بار دیگر اوضاع را مرتب می کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها