امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۶۸۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: نوروز امسال 12 ملیتی بوده و پرونده آن به یونسکو ارسال شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، حسن طالبیان عصر امروز در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان اظهار کرد: برخورداری گیلان از مواهب طبیعی و اقلیمی منحصر به فرد زمینه توسعه گردشگری در این استان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه صنایع‌دستی گیلان و نیز آیین‌های بومی‌محلی باید در قالب بسته‌های جدید گردشگری تدوین شود، تصریح کرد: برپایی چادرهای اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگری، این استان را مقصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی از جمله خدمات مطلوب در گیلان است.

ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حراست و حفظ ابنیه تاریخی را در گرو فرهنگ سازی دانست و گفت: تحقق این مهم مطالعات جدید و علمی را می‌طلبد و  گیلان طی سال‌های اخیر در جذب و خدمات رسانی به گردشگران ممتاز عمل کرده و معرفی ظرفیت‌های موجود در استان در قالب مقوله هنر مهم است.

وی، اجرای رویداد فرهنگی نوروزگاه را تلاشی برای معرفی آیین‌های گیلان دانست و یادآور شد: نوروز امسال 12 ملیتی است که پرونده آن به یونسکو ارسال شده بنابراین باید تلاش کرد تا شعف و نشاط اجتماعی اقوام ایران در نوروز را به جهانیان معرفی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها