يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۸۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
هوشنگ امیراحمدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام کاندیداتوری کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هوشنگ امیر احمدی، برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 اعلام کاندیداتوری کرد.

بر پایه این خبر وی یکی از اهداف خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را کمک به ساختن یک اقتصاد ملی و مقاوم از طریق تجهیز منابع داخلی و افزایش تولید و کار برای جوانان اعلام کرده است.

همچنین کمک به بهسازی محیط‌‌ زیست بحرانی کشور از طریق جهانی کردن خطر و درخواست کمک از دیگر اهدافی است که امیر احمدی مطرح کرده است.

به گزارش فارس وی چندی پیش در گفت‌وگویی تفصیلی بابیان اینکه «باید رئیس‌جمهور ایران شوم و بعد بمیرم» در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه فکر می‌کنید به‌جز شما افراد دیگری با تابعیت آمریکایی بخواهند ثبت‌نام کنند؟ گفته بود من چنین فردی را که جاه‌طلب باشد در بین ایرانیان آمریکا نمی‌شناسم. برنامه انتخاباتی و زندگی‌نامه من در سایتم قرار دارد و یک نسخه از آن را به آقای روحانی داده‌ام.

هوشنگ امیراحمدی که به دلال رابطه با آمریکا شهره است متولد 1326 و از اهالی تالش است، وی از سال 1975 در آمریکا اقامت دارد و درحال حاضر نیز استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی) و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
حالش خوبه؟
پاسخ
دانا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
همینو کم داشتیم ، سال خروس و یک خروس بی محل!
اون از روحانی و رفقاش ، اون از مثلث احمدی نژاد مشایی و بقایی ، اینم از دلال رابطه ها هوشنگ خان ، خدایا به نظام اسلامی رحمی کن *
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
به ده راه نمیدادند سراغ خانه کدخدا را میگرفت .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها