أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۸۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
رئیس مرکز فرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که ترافیک درجاده کرج -چالوس ازمیدان امیر کبیر کرج تا تونل شماره پنج این مسیر سنگین شده است.
به گزارش پایگاه 598، سروان علی بابازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین محدوده تردد با کندی صورت می گیرد و در مابقی مسیر ترافیک نیمه سنگین است. 

وی اضافه کرد: آزادراه تهران - کرج -قزوین براثر بارش باران لغزنده است لیکن ترافیک در 2 لاین شمالی و جنوبی آن روان گزارش شده است . 

بابازاده گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. 

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها