يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۶۸۹۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۶     ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
بزرگ ترین پروژه شهر تهران حتی در ایام عید نوروز هم بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی به پیشرفت خود ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تهران پرس، در دومین روز از تعطیلات عید نوروز و در حالی که مردم به دید و بازدید عید مشعول هستند، مدیران مترو از بزرگ ترین پروژه شهر تهران بازدید داشتند. در این بازدید مهندس درويشي، مديرعامل شركت مترو؛ مهندس پورهاشمي، مدير پروژه خط ٦ و عضو هيئت مديره شركت مترو تهران به همراه مهندس بهرامي، مديرعامل پيمانكار قطعه شمالي اين خط (شركت چيلكو) به بازدید از این پروژه كه بدون تعطيلي در حال فعاليت و كار شبانه روزي است پرداختند.

مهندس درویشی ضمن بازدید از این پروژه با بیان اینکه پيشرفت فيزيكي اين خط در حال حاضر به ٩٥٪‏ رسيده است تاکید کرد: بيش از ٢٣ كيلومتر ريل گذاري این خط نيز با موفقيت اجرا گرديده است.
مدیرعامل مترو در ادامه اظهارداشت: فعالیت این پروژه حتی در ایام نعطیل سال نو نمایانگر عزم جدي دست اندركاران اين پروژه عظيم و ملي جهت تسریع در اتمام كار و افتتاح است که به زودی شاهد بهره برداری از کل مسیر ٣٢ كيلومتري به همراه ١٠ ايستگاه بهره برداري و ١٧ ايستگاه عبوري در آينده نزديك خواهیم بود.

شایان ذکر است این بازدید شمال غرب تا مرکز تهران ادامه داشت و در آن ضمن بررسی روند فعالیت ها در چهار ایستگاه سولقان (Z6-1)، شهرزیبا (X6) و شهید اشرفی اصفهانی (U6) و گيشا (Q6) به طول بيش از ١٢ كيلومتر در خط ٦ متروي تهران؛ عزم مثال زدنی مدیران، مهندسین و کارگران زحمتکش در تعطیلات سال نو مورد تشکر و تفقد مديرعامل شركت مترو قرار گرفتند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها