امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۱۶۹۰۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای افزایش بار ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از عصر امروز، از آغاز موج اول بازگشت سفرها خبر داد و گفت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌شده هراز چالوس فردا یک‌طرفه می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به احتمال افزایش ترافیک بازگشت مسافران از عصر امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات اداری روز جمعه (فردا) به اتمام می‌رسد و روز شنبه اولین روز کاری سال 96 است، پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز سفرهای بازگشت مسافران به‌تدریج آغاز شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: به‌دنبال پیش‌بینی‌های انجام شده احتمالاً از عصر امروز شاهد افزایش ترافیک بازگشتی بوده و در کل ساعات روز جمعه، موج نخست بازگشت به اوج خود خواهد رسید.

وی گفت: پلیس راهور ناجا با درنظر گرفتن تمهیدات ترافیکی خاص برای امروز و عصر و فردا سعی دارد تا موج نخست بازگشت مسافران نوروزی را مدیریت کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شده است ممنوعیت تردد در برخی معابر اعمال شود و از این رو تردد از مسیر جنوب به شمال محور کرج ــ چالوس از ابتدای مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه انجام خواهد شد و این شرایط برای محور هراز نیز از ساعت 14 روز جمعه اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از مسافران خواست تا با مدیریت زمان بازگشت و پرهیز از عجله و شتاب، سعی کنند سفر خوشی را برای خانواده خود رقم بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها