أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۹۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار گاز و تخریب یک سوپرمارکت در محدوده میرداماد خبر داد و گفت: تاکنون ۲ مصدوم نجات یافته اند و عملیات نجات از زیر آوار ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات این حادثه گفت ساعت ۱۴ ظهر امروز وقوع یک مورد حادثه انفجار در محدوده بلوار میر داماد تهران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود با حضور نجات گران در محل حادثه مشخص شده حادثه انفجار دریک سوپرمارکت رخ داده و به موجب آن بخشی از دیوارها و ساختمان سوپر مارکت تخریب شده است.

ملکی گفت در حال حاضر عملیات آوار برداری و جستجو برای یافتن افراد دیگری که داخل سوپر مارکت حضور داشتند ادامه دارد.

سخنگوی آتش نشانی گفت: ۲ نفر که به دلیل انفجار در محل حادثه مصدوم شده بودند تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی گفت: بر اثر این انفجار بخشی از دیوارها و شیشه های این مغازه و همچنین واحد تجاری مجاور محل حادثه نیز تخریب شده بود و نجات گران موفق شدند به محض حضور در محل حادثه یک خانم که همسر سوپرمارکت دار بود را از زنده از زیر آوار بیرون بیاورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها