أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
ماجرای نیمروزی که نمی خواهند دیده شود!
با بایکوت ماجرای نیمروز توسط مدیریت حوزه هنری ماجراي نيمروز در سیستم مکانیزه فروش فیلمها به رتبه ي سوم جدول فروش آمد. همه اینها در حالي است كه ماجراي نيمروز كمترين تعداد سينما را در مقايسه با ٣ فيلم ديگر و کمترین زمان اکران را دارد. فیلم بيگانه ٢ هفته از اكرانش ميگذرد و و خوب بد جلف ٧ هفته ميگذرد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، با بایکوت ماجرای نیمروز توسط مدیریت حوزه هنری ماجراي نيمروز در سیستم مکانیزه فروش فیلمها به رتبه ي سوم جدول فروش آمد.



همه اینها در حالي است كه ماجراي نيمروز كمترين تعداد سينما را در مقايسه با ٣ فيلم ديگر و کمترین زمان اکران را دارد. فیلم بيگانه ٢ هفته از اكرانش ميگذرد و و خوب بد جلف ٧ هفته ميگذرد.

علاوه بر سینماهای تحت پوشش حوزه هنری سینماهای تحت مدیریت ارشاد همچون فرهنگ تهران، موزه سينما و هويزه مشهد كماكان سرويس هاي بهتر و تعداد صندلي و سانس بيشتر را به گشت ٢ و خوب بد جلف ميدهند.

این در حالی است که بنا بر آمار، علیرغم بی مهری مدیریت حوزه هنری و ارشاد سينماهاي بخش خصوصی بیشترین همکاری را برای اکران داشته اند و البته از لحاظ درآمدزایی سود کرده اند.

سوال این است وقتی بخش خصوصی از عواید فروش این فیلم منتفع است، حوزه و ارشاد که بایستی نگاه اولشان ترویج نگاه انقلابی در حوزه سینما باشد، چرا برای فیلمی که هم انقلابی و هم پر فروش است این رویکرد را برگزیده اند؟!

شاید آینده مشخص کند چه دست هایی پشت پرده است تا ماجرایی که در نیم روز گذشته است دیده نشود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها