أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در نقاط مختلف این کشور وفاداری خود به شهید «مصطفی حمدان» جوانی که به تازگی در زندان به شهادت رسید، را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ساکنان منطقه محاصره شده الدراز، شهرک النویدرات، دمستان، عذاری، منامه، البلاد القدیم، الجفیر و النعیم با برگزاری تظاهراتی شعارهایی به نشانه وفاداری به شهدا و حمایت از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین سر دادند.

شبکه 14 فوریه گزارش داد که تظاهرات‌کنندگان در عذاری پرچم‌های آمریکا را به نشانه اعتراض به همدستی این کشور با دولت بحرین علیه ملت آن، آتش زدند.

ساکنان شهرک الجفیر نیز به نشانه اعلام خشم خود از شهادت مصطفی حمدان و تأکید بر گرفتن انتقام خون این شهید از آل خلیفه، سطل‌های زباله و لاستیک‌های خودروها را آتش زدند.

هنوز یک هفته از شهادت «محمد سهوان»، جوان بحرینی که در اثر شدت جراحات وارده و عدم رسیدگی و مداوای مسئولان زندان «جو» نگذشته که بعداز ظهر روز گذشته (جمعه) یک جوان بحرینی دیگر نیز در زندان جو و به همان دلایل به شهادت رسید.

«مصطفی حمدان»، جوان بحرینی بیست و ششم ژانویه گذشته به دنبال حمله ماموران رژیم آل خلیفه به تجمع‌کنندگان اطراف منزل آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین در منطقه «الدراز» از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و مجروح شده بود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها