أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۹۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور قم- سلفچگان و سلفچگان به ساوه و قم - تهران در استان قم، محور دماوند و پردیس در شرق استان تهران و نیز محور کرج- قزوین در استان البرز همراه با بارش برف است.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص «آخرین وضعیت راه‌های کشور» اظهار داشت: در حال حاضر مداخلات جوی به شکل بارش برف در استان اصفهان محور ابیانه، محور هراز و کرج به چالوس مشاهده می‌شود.

وی افزود: محور قم- سلفچگان و سلفچگان به ساوه و قم - تهران در استان قم، محور دماوند و پردیس در شرق استان تهران و نیز محور کرج- قزوین در استان البرز همراه با بارش برف است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: بارش در اغلب استان‌های سمنان، فارس، کرمان، هرمزگان و تهران مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا یادآور شد: در محور کرج -چالوس، محدوده گرماب به علت نقص خودرو در تونل، ترافیک نیمه سنگین است، اما در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک روان و در جریان است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها