أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۶۹۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
در آستانه دومین سالروز تهاجم به یمن
وزارت بهداشت یمن در آستانه سه ساله شدن تجاوز عربستان به یمن اعلام کرد که تعداد شهدای یمنی به 10 هزار نفر رسیده است که در میان آنان زنان و کودکان هم هستند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که تا کنون تعداد شهدای تجاوز عربستان به یمن به 10 هزار نفر و تعداد مجروحین به 20 هزار تن رسیده است که 30 در صد آنان از زنان و کودکان هستند.

به گزارش شبکه المیادین، وزارت بهداشت یمن همچنین اعلام کرد که در پی محاصره شدید یمن از سوی عربستان 45 قلم داروی سرطان در بازار تمام شده است.

بنا به این گزارش، وزارت بهداشت یمن همچنین خواستار توقف بمباران‌ها و پایان محاصره هوایی، دریایی و زمینی و همچنین باز شدن مسیر فرودگاهها برای انتقال مجروحین شده است.

تهاجم ائتلاف سعودی به یمن در ششم فروردین سال 1394 صورت گرفت و همزمان محاصره شدید دریایی، هوایی و زمینی نیز آغاز شد. در حالیکه ائتلاف سعودی اعلام کرده بود دو ماهه به تمامی اهداف خود خواهد رسید، اما با گذشت دو سال و و در حالی که وارد سومین سال می‌شویم، صنعاء کماکان در کنترل انصارالله و کمیته‌های مردمی و ارتش یمن است و هدف بعدی که نابودی سلاح یمنی‌ها عنوان شده بود نیز در شرایطی به سر می‌برد که ارتش یمن اخیرا توانسته انبار موشکی خود را به طور قابل توجهی توسعه دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها