أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۷۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
دادگاه استیناف کویت دو فعال اجتماعی را به اتهام اهانت به رژیم سعودی به سه سال حبس محکوم کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادگاه استیناف کویت روز دوشنبه (دیروز) دو فعال به نام‌های «صالح السعید» و «رانیا السعد» را به اتهام انتشار مطالبی علیه عربستان سعودی در سایت اجتماعی توییتر به سه سال حبس محکوم نمود.

روزنامه القبس کویت با اعلام این خبر افزود که دادستانی کل اتهام خدشه‌ وارد کردن به «امنیت دولت» را به این دو فعال وارد کرده است.

وزارت خارجه کویت در آگوست سال 2014 شکوائیه‌ای علیه «رانیا السعد» به اتهام اهانت به عربستان سعودی از طریق انتشار مطالبی علیه این کشور در توییتر، ارائه کرده بود.

رانیا السعد که مقیم لندن بود، در آگوست همان سال از وزارت خارجه انگلیس درخواست پناهندگی سیاسی کرده بود اما با این درخواست وی مخالفت شد و وی نیز به اجبار به کویت بازگشت.

همچنین «صالح السعید» نیز به انتشار مطالب و تصاویری علیه عربستان و قطر در توییتر و یوتیوب متهم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها