أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۱۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
در فاصله حدود ۲ ساعت مانده به دیدار ایران و چین نیمی از ورزشگاه آزادی پر شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی روسیه از ساعت 16 و 30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که در فاصله حدود 2 ساعت مانده به آغاز این مسابقات، حدود 35 هزار نفر در ورزشگاه هستند که البته با توجه به ترافیک بیرون از ورزشگاه، به نظر می‌رسد برای این دیدار ورزشگاه پر شود. ضمن اینکه طبقه اول ورزشگاه نیز فقط 3 جایگاه تا پر شدن مانده است. جالب اینکه با وجود آنکه انتظار می‌رود هواداران چینی در طبقه دوم مستقر باشند اما این تعداد از هواداران چینی که با پرچم‌های قرمز از کشور چین به ورزشگاه آمده‌اند پشت دروازه ضلع شمالی قرار دارند.

 

در حال حاضر حدود 150 هوادار چینی که بین آنها بانوان هم حضور دارند، در ورزشگاه آزادی دیده می‌شوند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته از هواداران خواسته بود تا همگی با لباس سفید در ورزشگاه حاضر شوند که تقریباً نیمی از تماشاگران فعلی به درخواست او توجهی نکرده و با پیراهن‌هایی غیر از رنگ سفید به ورزشگاه آمدند.

* زمین چمن ورزشگاه آماده این دیدار است و داوران هنگ‌کنگی نیز دقایقی پیش به ورزشگاه آمدند.

* محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی در ورزشگاه حضور دارد و فعلاً تمامی فعالیت‌های مربوط به بازی زیرنظر او انجام می‌شود.

* آهنگ‌های حماسی از ایران و بعضاً آهنگ‌های شاد به خاطر همزمانی این دیدار به با نوروز در ورزشگاه در حال پخش است هرچند که هواداران بدون توجه به این آهنگ‌ها به تشویق تیم‌ملی مشغول هستند.

* ناظر این دیدار با موبایل خود از جو ورزشگاه فیلمبرداری می‌کند.

* دقایقی پیش خبرنگاران چینی به ورزشگاه آمده و در جایگاه هواداران مستقر شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها