يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۱۷۰۷۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
سرمربی تیم ملی در ادامه موضع گیری های عجیب خود اصحاب رسانه را به عنوان حامی افرادی که به برنامه او لطمه زدند معرفی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با چین نیز رفتاری مشابه نشست خبری قبل از بازی انجام داد و ترجیح داد تا پاسخگوی سوالات برخی از رسانه ها نباشد تا مشخص شود او رسانه ها را به دو دسته تقسیم کرده است.


کی روش اما در بخش پایانی نشست خبری خود صحبتهایی را به زبان آورد که جنگ او با برخی خبرنگاران را علنی می کند. سرمربی تیم ملی درباره جوانگرایی در فوتبال ایران، تصریح کرد: در 6 سال گذشته تلاش کردم این کار را انجام دهم. الان اما این مساله به اتمام رسیده و فضا و زمان برای پروژه ای که داشتم وجود ندارد. برنامه ای که من داشتم با حمایت برخی از اصحاب رسانه لطمه دید و دیگر زمان برای انجام این کار نداریم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حالا در کنار همه منتقدان رفتارهای خود در جبهه ای جدید با خبرنگاران به جنگ مشغول شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها