أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
حتی وزرا نمی‌توانند با رئیس جمهور تلفنی صحبت کنند
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مردم به دنبال شماره تلفن روحانی هستند تا پیامک وی را جواب دهند، گفت: ما نمایندگان و همچنین مردم از روحانی می خواهیم که شماره تلفن خود را اعلام کند تا جواب پیامک تبریک نوروزی وی را بدهیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به پیامکنوروزی حسن روحانی رئیس جمهور به تلفن همراه مردم گفت: ما  از روحانی برای این پیامک تشکر می کنیم اما ما می خواهیم جواب این پیامک را بدهیم، به چه شماره ای پیامک بزنیم.

وی با بیان اینکه نمی دانیم روحانی شماره تلفن ما را از کجا بدست  آورده، افزود: ما هم شماره رئیس جمهور را می خواهیم تا جواب این پیامک را بدهیم. همچنین در ایام نوروز مردم به ما مراجعه می کردند و می گفتند که شماره تلفن روحانی را بدهید تا ما جواب پیامک ایشان را بدهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: حقیقت این است که رئیس جمهور نه تنها جواب تلفن نمایندگان را نمی دهد بلکه  حتی وزرا هم نمی توانند با وی تلفنی صحبت کنند تا چه برسد مردم عادی.

ابطحی تصریح کرد: مردم اصرار دارند که جواب پیامک رئیس جمهور را بدهند و ما از آقا روحانی می خواهیم که همانطور خودش به شماره های مردم پیامک ارسال کرده، شماره ای را به مردم اعلام کند تا مردم جواب تبریک نوروزی وی را بدهند.

وی افزود: در طول چهار سال گذشته برای بسیاری ازمردم فرصتی فراهم نشده تا با رئیس جمهور خود صحبت کنند، حال که رئیس جمهور پیامکی به مردم داده، مردم می خواهند حداقل برای جواب این پیامک هم شده، 2 جمله با وی پیامکی درد دل کنند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پیامک رئیس جمهور تبلیغاتی و سیاسی بوده، خاطرنشان کرد: روحانی و حامیان دولت متخصص جنگ روانی هستند و از شبکه های مجازی، رسانه ها، سایت ها، کانالها، طنز، شع، ادبیات و... برای بقای خود استفاده می کنند و این شیوه در ایام انتخابات بیشتر هم می شود.

ابطحی افزود: حدود 200 میلیون خط و گوشی در کشور وجود دارد و پیامک روحانی برای آنها دامی برای طمعه انتخابات و رای مجدد به وی در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: معتقدم که با وضعیتی که بوجود آمده و عدم تحقق وعده های دادهد شده رئیس جمهور، این ترفند ها کمکی به وی نخواهد کرد. چرا که مردم صداقت را دوست دارند و راه پیروزی روحانی با این پیامک ها هموار نمی شود.

نماینده خمینی شهر تصریح کرد: بهتر است تا رئیس جمهور با مردم صادق و در پی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها باشد نه  اینکه در آستانه انتخابات با ترفندی به دنبال جمع آوری آرا باشد.

حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.

وی در پنجم اسفند سال گذشته و 2 روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.

متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن  روحانی رئیس جمهور».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
۴
۱
والا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها