أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
این خودرو با حداکثر سرعت 407 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و قادر است در کمتر از 2.5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، معمولاً سریع‌ترین و ایمن‌ترین خودروها در اداره پلیس مورد استفاده قرار می‌گیرند تا در تعقیب و گریز با مجرمان موجب شوند که آنها را دستگیر کنند.

اداره مرکزی پلیس دبی در کشور امارات اتومبیل‌هایی در اختیار گرفته است که از آنها به عنوان سریع‌ترین خودروهای جهان یاد می‌شود و با این اتفاق دبی توانسته است نام خود را به عنوان صاحب سریع‌ترین خودروهای پلیس جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

سریع‌ترین اتومبیل پلیس جهان که در خیابان‌های دبی تردد می‌کند «بوگاتی وِیرون» است که البته باید توجه داشت تنها 14 دستگاه از این خودرو ساخته شده است و هم‌اکنون یکی از آنها به عنوان پلیس دبی در خیابان‌های این شهر گشت‌زنی می‌کند.

این خودرو با حداکثر سرعت 407 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و قادر است در کمتر از 2.5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

ناوگان پلیس دبی خودروهای دست‌ساز و لوکس دیگری را هم در اختیار گرفته است. به عنوان مثال «آستون مارتین وان-77» که تنها 77 دستگاه از آن ساخته شده است در اداره پلیس این شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این «بنتلی کونتینِنتال جی‌تی»، سه دستگاه «پورشه پانامِرا» هیبریدی و دو دستگاه بی‌ام‌دبلیو مدل i8 نیز در سازمان پلیس دبی حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها