أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
آخرین مرحله‌ی خرید فروشگاه آنلاین "سوق" از سوی پایگاه اینترنتی آمازون آغاز شد. این پایگاه فروش اینترنتی بازار خاورمیانه و آفریقای شمالی را پوشش می‌دهد. قرار است مذاکرات تا آخر سال ۲۰۱۷ پایان یابد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از"فایننشیال تایمز" آمازون مبلغی بالغ بر 650 تا 750 میلیون دلار برای خرید "سوق" (Souq.com) سرمایه‌گذاری کرده است. این خبر هنوز از سوی مدیران پایگاه‌های فروش یادشده تایید نشده است.

گفته می‌شود که "عمار مالز"، صاحب بزرگ‌ترین مرکز خرید دوبی، مبلغی نزدیک به 800 میلیون دلار برای خرید پایگاه "سوق" پیشنهاد داده بود.

بنا به گزارش گردانندگان "سوق" که در سال 2005 میلادی به راه افتاد، بیش از 45 میلیون نفر از این فروشگاه اینترنتی خرید می‌کنند. کاربران کشورهای مصر، عربستان سعودی و امارات متحده‌ی عربی و حوزه شمال آفریقا از جمله مشتریان این پایگاه هستند.

نماینده‌ی پایگاه آمریکایی نامبرده روز سه‌شنبه (28 مارس) در رابطه با انگیزه‌ی انعقاد این معامله‌ی بزرگ گفت که بازارهای فروش "سوق" و آمازون بر ساختارهای مشابه استوار شده است. این دو فروشکاه اینترنتی قصد دارند که با تبادل تجربه و بکارگیری فناوری مدرن‌تر، دامنه‌ی خدمات خود را گسترش دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها