أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۰۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
نبود نظارت ارشاد استان سبب شد سینما جهان‌نما سانس‌های مربوط به 2 فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و «خوب بد جلف» را به اجرای کنسرت اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عدم نظارت مناسب از سوی اداره کل وزارت ارشاد استان‌ها بر عملکرد سالن‌های سینما باعث شد تا شاهد اختصاص سانس های سینما به اجرای کنسرت در شهرهای شمالی کشور باشیم. 6 فرودین ماه سالن سینما سپهر ساری سانس های مربوط به نمایش فیلم «ماجرای نیمروز» را در اختیار کنسرت خواننده پاپ اختصاص داد . این بار نیز سالن سینما جهان نما (چالوس) سانس های مربوط به نمایش دو فیلم «ماجرای نیمروز» و « خوب بد جلف» را برای اجرای کنسرت در اختیار خوانندگان پاپ قرارداده است. 

متاسفانه تعطیلات نوروزی و  نبود نظارت کافی از سوی  وزارت ارشاد باعث شده که سالن های سینمای مربوط به حوزه هنری و بخش خصوصی  به سود بیشتر فکر کنند و به جای نمایش فیلم ها و فروش بلیت های 7 هزارتومانی، بلیت های 100 هزارتومانی در سالن های سینما که محل مناسبی برای اجرای کنسرت نیست را به فروش برسانند. 

 

امروز دو سانس مربوط به نمایش فیلم «ماجرای نیمروز» (20-18) و یک سانس مربوط به فیلم « خوب بد جلف» (22-20) در سالن سینما جهان نمای چالوس به کنسرت خواننده پاپ اختصاص یافته است و روزهای گذشته نیز این کار انجام شده حال باید دید وزارت ارشاد در قبال این بی قانونی چه واکنشی نشان خواهد داد و چگونه باسینماداران برخورد خواهد کرد. 

روز گذشته خبرگزاری فارس طی گزارشی با عنوان «ماجرای نیمروز» قربانی کنسرت‌‌ می‌شود/ پروژه «نفوذ» را کجا دنبال کنیم؟» به فروش بلیت سینما سپهر ساری را برای اجرای کنسرت خواننده پاپ اشاره کرد . حال باید دید وزارت ارشاد چه برنامه ای برای این نوع بی توجهی ها خواهد داشت. 

بنابراین گزارش، در دولت یازدهم نظارت بر عملکرد سالن های سینما در استان ها برعهده وزارت ارشاد استان سپرده شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها