أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۱۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
جانشین فرمانده ناجابا اشاره به کاهش تلفات ترافیکی در نوروز امسال گفت: علی رغم کاهش‌ تلفات، هر ۷۱ دقیقه یک نفر در جاده‌های کشور جان خود را بر اثر تصادفات از دست می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار اسکندر مومنی در بازدید صبح امروز خود از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش تصادفات نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه امسال در موج دوم سفرهای نوروزی همچون موج نخست سفرها شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی بودیم و کاهش تصادفات در مرحله دوم سفرها با شیبی بیشتر ادامه یافت و به 7 درصد رسید. 

وی اضافه کرد: این کاهش تصادفات در نوروز امسال درحالی است که علاوه بر افزایش سفرهای نوروزی نسبت به سنوات گذشته شاهد نزولات جوی در اغلب محورهای مواصلاتی کشور بودیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: باید اذعان داشت که این کاهش تلفات بیش از هرچیز مرهون همکاری مردم و پس از آن تلاش تمام سازمان‌ها در بزرگترین طرح ترافیکی کشور است.

سردار مومنی با بیان اینکه سرعت متوسط ترددهای نوروزی درسال جاری یک کیلومتر برساعت کاهش داشته است، افزود: امارهای بدست آمده نشان می‌دهد که متأسفانه هر 71 دقیقه یک نفر درجاده‌های کشور براثر تصادفات ترافیکی فوت می‌کنند و این درحالی بود که این آمار در سال گذشته هر 60 دقیقه یکبار بود و این به معنای بهبود وضعیت است ولی باید بدانیم کشته شدن حتی یک نفر درجاده‌ها امری بسیار تکان دهنده است و باید همگی تلاش کنیم تا این اتفاق نیفتد. 

وی در پایان از مسافران نوروزی خواست تا با توجه به متراکم بودن ترددهای پایان تعطیلات نوروزی، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها